מייבש כביסה, מכונת כביסה, תנורים, מדיח כלים

יש לוודא שלבית העסק יש תעודת טכנאי מוצרי חשמל וקירור. מומלץ לכוון את הטמפרטורה ל – 55 מעלות צלסיוס, לא יותר. לפני קריאה לטכנאי,יש לבדוק האם האחריות על המכשיר עדיין בתוקף. בדקו שהממטרות חופשיות להסתובב ואין חפץ שמפריע לסיבובן. יום ההדחה, מכיוון שלחות וחום נפלטים לחלל המטבח ואם הבית ממוזג זה עשוי להכביד על המזגן. בתחתית המדיח, יש לנתקו מהחשמל כדי לא לגרום נזק לחלקים חשמליים, יש להזמין טכנאי מוסמך.

מומלץ להעמיס את מדיח הכלים בהתאם להוראות היצרן. טיפים מדיחי-כלים: יש לנקות את הכלים מלכלוך גס לפני הכנסתו למדיח.

טיפים תנורים
בדרך כלל אין צורך בחימום מוקדם של תא האפייה. יש לוודא שלבית העסק יש תעודת טכנאי מוצרי חשמל וקירור. דלת התנור צריכה להיות אטומה. אם נפלט חום מתא האפייה, יש להזמין שרות מוסמך לתיקון האיטום. רצוי להפסיק את פעולת התנור כמה דקות לפני סיום האפייה. במידה והתנור אינו מחמם מספיק, וודאו שהתנור נמצא בתוכנית החימום הרצויה. יד על ניקיון הדפנות הפנימיות של תאי האפייה על-מנת להבטיח מעבר חום מירבי מגופי החימום. בכל פעם שהדלת נפתחת, נגרם בזבוז של כ-20% מהחום בתנור, דבר המאריך את משך האפייה. הימנעות מחימום מוקדם חוסכת כ-10% מהאנרגיה. טכנאי מוסמך ישלים את הבידוד התרמי של הדפנות. דאי להמעיט בפתיחת דלת התנור בשעת האפייה. החום שנאגר ממשיך לפעול גם לאחר כיבוי התנור. טיפים תנורים: עדיף להפשיר מזון לפני בישולו וכך לחסוך משמעותית מזמן הבישול. אם דפנות החימום מתחממות במידה לא שווה – סימן שבמקומות החמים יותר חסר בידוד.

לפני קריאה לטכנאי,יש לבדוק האם האחריות על המכשיר עדיין בתוקף.

טיפים מכונות-כביסה
יש לוודא שלבית העסק יש תעודת טכנאי מוצרי חשמל וקירור. יש לנקות את מסנן המכונה לעיתים קרובות. במידה ויש נזילת מים במכונת הכביסה,נתקו אותה מהחשמל וקראו לטכנאי מוסמך. מכונה שאינה מלאה מבזבזת אנרגיה ומים (אין להעמיס כביסה מעבר למותר). יש להתאים את תוכנית הכביסה לצרכים. לפני קריאה לטכנאי,יש לבדוק האם האחריות על המכשיר עדיין בתוקף.כל שהתוכנית ארוכה יותר, כך צריכת האנרגיה עולה.

רצוי להפעיל את מכונת הכביסה כאשר התוף מלא בבגדים על-פי הקיבולת המומלצת על-ידי היצרן.


טיפים מייבשים
בדקו שפילטר המייבש נקי.  מומלץ לייבש את הכביסה בחצי מהטמפרטורה על מנת להאריך את חיי הבגד. צינור יציאת האוויר במייבש לתוך חלל הבית מכיוון שהצינור פולט סיבים שאינם בריאים לנשימה.

מגבות אפשר לייבש בטמפרטורה גבוהה. יש לוודא שלבית העסק יש תעודת טכנאי מוצרי חשמל וקירור. לפני קריאה לטכנאי,יש לבדוק האם האחריות על המכשיר עדיין בתוקף.